DR. ÁBRAHÁM Júlia

2020. május 28. 10:45 - Valid

abraham_julia_vagott.jpgTanár, jogász, "életmódász" vagyok

Végzettségemet tekintve tanár és jogász vagyok, Budapest III. kerületében élek férjemmel és 3 gyermekünkkel. 1996-ban alapítottam a Fitness Akadémiát, amit azóta is vezetek. 2010. óta rekreációval, életmóddal foglalkozó kurzusokat tartok az ELTE Egészségfejlesztési és Sporttudományi Intézetében. Nagy szerelmem a rekreáció, amiből 2017-ben doktori fokozatot szereztem.

Mi dolgom a politikával? 

2014 februárjában, egy téli reggelen jött el az a pillanat, amikor feltettem a kérdést a férjemnek: „Vagy csomagolunk és elmegyünk ebből országból vagy politizálni fogok. Egyszerűen nem bírom tovább. Fizikailag is rosszul vagyok.” Maradtunk. A normális családi és szakmai élet már nem tudta és most sem tudja ellensúlyozni azt a fullasztó légkört, amely egyre jobban fojtogatja a szabadsághoz, őszinteséghez és tisztességhez szokott embereket. Korábban egyáltalán nem érdekelt a politika, de attól a naptól kezdve azt éreztem, hogy muszáj valamit tennem. Szórólapozni, kopogtatni, emberekkel beszélgetni, mindegy, csak tenni valamit a változásért.

Mivel mindig zöld szavazó voltam, természetes volt számomra, hogy az LMP-t keresem meg. Beleszerettem a zöldek világképébe, és egyre jobban bevonódtam az politikába. Foglalkoztam a párt jogi ügyeivel, választási programjával és az egészségügyi kabinetet vezettem. 2018-ban az országgyűlési választásokon a 10. körzet képviselő-jelöltje voltam, de az ellenzéki győzelem biztosítása érdekében visszaléptem. Az OGY választások után az LMP belülről felemésztette önmagát, így fájdalmas búcsút mondtam a pártpolitikának. Nem örökre. Sok-sok tapasztalattal gazdagodva és a fenntartható jóllét vízióját továbbvive kitartok amellett, hogy lesz még lehetőségem egy egészségesebb és békésebb ország létrejövetelében közreműködni.

Hitvallásom

Csak olyan politikában hiszek, amely az emberek életminőségének javításáról szól. Nem elég elzavarni ezt a korrupt, hazug, öntelt politikai elitet, hanem azt is tudnunk kell, hogy milyen új világot akarunk helyette.  Hiszem, hogy a világ emberibb arca főleg a nők kezében van. Fel kell nevelnünk azt a gondolatot, hogy egy nyitottabb, barátságosabb és együttérzőbb társadalom igenis lehetséges. Ezt közösen kell létrehoznunk. Csatlakozz hozzánk és csináljuk együtt!

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ujvilag2022.blog.hu/api/trackback/id/tr8415710274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása